close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכונת הכביסה התקלקלה? הכירו את טכנאים פלוס!

מערכת שורשיא סיוון, תשפ03/06/2020

אתם מוזמנים להכיר סוגי תקלות נפוצות במכונות כביסה, מחירון מומלץ לתיקון מכונות כביסה, מחירון טכנאים למוצרי חשמל ועוד. אין ספק, בשנת 2020 כולנו כבר צרכנים הרבה יותר מדויקים

תגיות:
צילום: depositphotos
מאחר שישנם כל כך הרבה טכנאי מכונות כביסה שם בחוץ, אנחנו רוצים להזכיר שב-2020 יש דרכים דיגיטליות וממש מהירות לאתר טכנאים למכונת כביסה לפי אזורים גאוגרפיים. צריכים לערוך השוואת מחירים בין טכנאים למוצרי חשמל בארץ? הכירו את פורטל טכנאים פלוס עוד היום!

אתם מוזמנים להכיר סוגי תקלות נפוצות במכונות כביסה, מחירון מומלץ לתיקון מכונות כביסה, מחירון טכנאים למוצרי חשמל ועוד. אין ספק, בשנת 2020 כולנו כבר צרכנים הרבה יותר מדויקים, בין אם אנחנו צריכים את השירות של טכנאי מוצרים חשמליים, טכנאי מדיחי כלים, מקררים, או כל סוג טכנאי אחר. כבר למדנו כיצד לבצע
צילום: depositphotos
איתור אנשי מקצוע לפי אזורים ובכל הארץ, וזה מתבצע בדרך הבאה:
ככה מאתרים טכנאים מהימנים ומומלצים למוצרים חשמליים

הלך גוף חימום במכונת הכביסה? אולי יש צורך להחליף משאבת מים במכונה? אולי בכלל החלפת גומייה בדלת, החלפת כרטיסי פיקוד דיגיטליים, או החלפת מסבים והחלפת מנוע? אין ספק, ישנם סוגים שונים של תקלות נפוצות במכונת כביסה, תקלות פחות נפוצות ותקלות נדירות למדי.

מאחר שלא כולנו נולדנו טכנאי מומלץ למכונות כביסה, פורטל טכנאים פלוס הוא הפורטל בו תסתייעו בכדי לקבל תיקון מכונת כביסה בזול וזאת באמצעות השוואת מחירים, כמובן שניתן לקבל שירות גם לשאר מוצרי החשמל הביתיים.

איתור טכנאי מוצר חשמל: כיצד זה עובד בפורטל טכנאים פלוס?
אתם משאירים את הפנייה שלכם בפורטל, מה ש"יזכה" אתכם ב-עד 3 הצעות מטכנאים מומלצים ומהימנים. יש בידיכם את ההצעות? אתם עכשיו יכולים לבצע השוואת מחירים בין טכנאים מומלצים למכונות כביסה. עד כדי כך פשוט ויעיל, חוסך זמן וגם כסף. זהו הפורטל הנקרא פורטל טכנאים פלוס. הוא למעשה חוסך לצרכן החכם הרבה זמן יקר וכסף. מה עוד בפורטל? למשל, אתם מוזמנים לסקור מחירונים מומלצים לתיקון מכשירי חשמל, מחירון מומלץ לתיקונים של מכונות כביסה, מידע עיוני על סוגי מכונות ועוד.
ממה שיצא לנו באופן אישי לספוג מהפורטל הגאוני הזה, נשמח לשתף אתכם שתיקון של החלפת גוף חימום יעלה לכם בין 350 ₪ ל-450 ₪. צריכים לתקן משאבת מים? החלפת משאבת מים במכונת כביסה נעה בין מחירים של 350 ₪ ועד 500 ₪.

תיקון מכונה ישנה VS רכישת מכונת כביסה חדשה
פורטל טכנאים פלוס גם משתף אותנו כי במקרים מסוימים, תיקונים במכונות כביסה יכולים להגיע לכדי סכומים של מאות שקלים ויותר, מה שבדרך כלל כבר יצריך ממכם לשקול אם לרכוש מכונה חדשה. בסופו של דבר, הכול תלוי בתקציב שלכם ובשימוש שלכם מהמכונה.

אילו תקלות יכולות לגרום לאנשים להחליף מכונת כביסה? למשל, החלפת מנוע וכרטיס פיקוד דיגיטלי יכולה להגיע לסכומים של 800 ₪ ומעלה. כמובן, הסכום הזה מתייחס להחלפת מנוע במכונת כביסה, או החלפת כרטיס פיקוד דיגיטלי. יש צורך להחליף את שניהם? הסכום המשוערך לתיקון יהיה 1,600 ₪ ומעלה. צריכים טכנאי מומלץ למוצר חשמלי? פורטל טכנאים פלוס יאתר אותו בעבורכם בקליק אחד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה